Foto's en video's zoeken

Havenkade te Rotterdam vóór 1940.
De Nolde.Vloedstroom tijdens giertij.
Vernielde brug te Linne.
Vernielde stuw te Linne.
Vernielde brug.
De Nolle. Uitbouwen van de kleidam achter ponton.
Ebsroom, door het gat direct na de doorbraak van den Nieuwendijk de Nolle. W'45.
De Nolle: het laatste gat is gesloten.
De Nolle: het uitbouwen van de kleikade in het sluitgat. Grijper met klei. W'45.
Den Nolle: het persen van zand: het inbrengen van zand door de Rupel'. W'45.
Het zinken van een zinkstuk in ondiep water. W'45.
Vervoer te water met een amphibie voertuig (Duke) door het geïnundeerde gebied.
Vervoer te water met paarden. W'45. 1945.
Phoenixponton geniet schone belangstelling.
Westkapelle. Phoenix ponton met Zeeuws meisje.
Westkapelle, Phoenix ponton als golfbreker voor de inlang dijk. W'45.
Westkapelle.
Aanleg Rijksweg 12 (later A12) tussen Den Haag-Utrecht-Arnhem.
Aanleg Rijksweg 12 (later A12) tussen Den Haag-Utrecht-Arnhem.
Aanleg Rijksweg 12 (later A12) tussen Den Haag-Utrecht-Arnhem.
Aanleg Rijksweg 12 (later A12) tussen Den Haag-Utrecht-Arnhem.
Aanleg Rijksweg 12 (later A12) tussen Den Haag-Utrecht-Arnhem.
Beeldje van de Ingenieur van Rijkswaterstaat.
De oorsprong van Rijkswaterstaat ligt in de Franse periode (1795 tot 1813).
Albert Plesman ('s-Gravenhage, 7 september 1889 – aldaar, 31 december 1953) was een Nederlands luchtvaartpionier en oprichter van de KLM.
De aanleg van een stuw en een sluis in de Maas bij Sambeek in de jaren 20 van de 20e eeuw was onderdeel van een groter plan om de Maas beheersbaarder en bevaarbaar te houden door haar te kanaliseren.
De aanleg van een stuw en een sluis in de Maas bij Sambeek in de jaren 20 van de 20e eeuw was onderdeel van een groter plan om de Maas beheersbaarder en bevaarbaar te houden door.
De aanleg van een stuw en een sluis in de Maas bij Sambeek in de jaren 20 van de 20e eeuw was onderdeel van een groter plan om de Maas beheersbaarder en bevaarbaar te houden door.
De aanleg van een stuw en een sluis in de Maas bij Sambeek in de jaren 20 van de 20e eeuw was onderdeel van een groter plan om de Maas beheersbaarder en bevaarbaar te houden door.
De Maasbrug in Roermond is de belangrijkste oeververbinding voor deze stad.
De Maasbrug in Roermond is de belangrijkste oeververbinding voor deze stad.
De Maasbrug in Roermond is de belangrijkste oeververbinding voor deze stad.
De Maasbrug in Roermond is de belangrijkste oeververbinding voor deze stad.
Roermondse Poort Venlo.
Na de tweede wereldoorlog werd in 1954 in Well begonnen met de bouw van een z.g.
De Maasbrug in Roermond is de belangrijkste oeververbinding voor deze stad.
De Maasbrug in Roermond is de belangrijkste oeververbinding voor deze stad.
Moerdijkbrug.

0 

Stuur door