Inventaris nr.
Verkeerspost schellingwoude jeroen-2
Omschrijving
De verkeerspost Schellingwoude, waar de scheepvaartverkeersbeleiding op het Binnen-IJ geregeld word vanuit de verkeersposten assisteren verkeersleiders van Rijkswaterstaat schippers bij het varen over onoverzichtelijke en drukke punten.
Dit heet Vessel Traffic Service. Via de marifoon, een zendontvanger voor communicatie en berichtgeving over korte afstand, hebben de verkeersleiders contact met de schippers. De verkeersleiders informeren de schippers over de toestand van de vaarweg en het verkeersaanbod.
Dit heet Vessel Traffic Service. Via de marifoon, een zendontvanger voor communicatie en berichtgeving over korte afstand, hebben de verkeersleiders contact met de schippers. De verkeersleiders informeren de schippers over de toestand van de vaarweg en het verkeersaanbod.
Trefwoorden
verkeerspost | Schellingwoude | IJ | varen | heet | marifoon | communicatie | afstand | hebben | contact | vaarweg |
Datum
29-1-2014
Inventaris nr.
Verkeerspost schellingwoude jeroen-17
Omschrijving
De verkeerspost Schellingwoude, waar de scheepvaartverkeersbeleiding op het Binnen-IJ geregeld word vanuit de verkeersposten assisteren verkeersleiders van Rijkswaterstaat schippers bij het varen over onoverzichtelijke en drukke punten.
Dit heet Vessel Traffic Service. Via de marifoon, een zendontvanger voor communicatie en berichtgeving over korte afstand, hebben de verkeersleiders contact met de schippers. De verkeersleiders informeren de schippers over de toestand van de vaarweg en het verkeersaanbod.
Dit heet Vessel Traffic Service. Via de marifoon, een zendontvanger voor communicatie en berichtgeving over korte afstand, hebben de verkeersleiders contact met de schippers. De verkeersleiders informeren de schippers over de toestand van de vaarweg en het verkeersaanbod.
Trefwoorden
verkeerspost | Schellingwoude | IJ | varen | heet | marifoon | communicatie | afstand | hebben | contact | vaarweg |
Datum
29-1-2014
Inventaris nr.
Verkeerspost schellingwoude jeroen-3
Omschrijving
De verkeerspost Schellingwoude, waar de scheepvaartverkeersbeleiding op het Binnen-IJ geregeld word vanuit de verkeersposten assisteren verkeersleiders van Rijkswaterstaat schippers bij het varen over onoverzichtelijke en drukke punten.
Dit heet Vessel Traffic Service. Via de marifoon, een zendontvanger voor communicatie en berichtgeving over korte afstand, hebben de verkeersleiders contact met de schippers. De verkeersleiders informeren de schippers over de toestand van de vaarweg en het verkeersaanbod.
Dit heet Vessel Traffic Service. Via de marifoon, een zendontvanger voor communicatie en berichtgeving over korte afstand, hebben de verkeersleiders contact met de schippers. De verkeersleiders informeren de schippers over de toestand van de vaarweg en het verkeersaanbod.
Trefwoorden
verkeerspost | Schellingwoude | IJ | varen | heet | marifoon | communicatie | afstand | hebben | contact | vaarweg |
Datum
29-1-2014
Inventaris nr.
KW_DSC_9512
Omschrijving
KUSTWERK KATWIJK.
De zeewerende waterkering bij Katwijk voldoet niet aan de gestelde veiligheidsnormen. Daarom is besloten een 'dijk in duin' aan te leggen om de zwakke plek te versterken. De huidige duinenrij wordt verbreed en in de duinen komt een dijk. Deze oplossing biedt de meeste mogelijkheden voor zowel de veiligheid als de ruimtelijke kwaliteit in Katwijk.In de huidige duinen wordt een dijk van zand aangelegd, bekleed met stenen. Op en voor deze nieuwe dijk komt zand. Door de nieuwe bredere duinenrij kan de dijk relatief laag blijven. De dijk in duin maakt het mogelijk een ondergrondse parkeergarage aan te leggen langs de Boulevard. De parkeergarage komt op straatniveau te liggen en vormt een geïntegreerd onderdeel van de kust en de Boulevard.
De zeewerende waterkering bij Katwijk voldoet niet aan de gestelde veiligheidsnormen. Daarom is besloten een 'dijk in duin' aan te leggen om de zwakke plek te versterken. De huidige duinenrij wordt verbreed en in de duinen komt een dijk. Deze oplossing biedt de meeste mogelijkheden voor zowel de veiligheid als de ruimtelijke kwaliteit in Katwijk.In de huidige duinen wordt een dijk van zand aangelegd, bekleed met stenen. Op en voor deze nieuwe dijk komt zand. Door de nieuwe bredere duinenrij kan de dijk relatief laag blijven. De dijk in duin maakt het mogelijk een ondergrondse parkeergarage aan te leggen langs de Boulevard. De parkeergarage komt op straatniveau te liggen en vormt een geïntegreerd onderdeel van de kust en de Boulevard.
Trefwoorden
KATWIJK | waterkering | dijk | leggen | duinen | veiligheid | kwaliteit | zand | stenen | nieuwe | laag | parkeergarage | Boulevard | onderdeel | kust | KW |
Datum
13-12-2014
Inventaris nr.
KW_DSC_6882
Omschrijving
KUSTWERK KATWIJK.
De zeewerende waterkering bij Katwijk voldoet niet aan de gestelde veiligheidsnormen. Daarom is besloten een 'dijk in duin' aan te leggen om de zwakke plek te versterken. De huidige duinenrij wordt verbreed en in de duinen komt een dijk. Deze oplossing biedt de meeste mogelijkheden voor zowel de veiligheid als de ruimtelijke kwaliteit in Katwijk.In de huidige duinen wordt een dijk van zand aangelegd, bekleed met stenen. Op en voor deze nieuwe dijk komt zand. Door de nieuwe bredere duinenrij kan de dijk relatief laag blijven. De dijk in duin maakt het mogelijk een ondergrondse parkeergarage aan te leggen langs de Boulevard. De parkeergarage komt op straatniveau te liggen en vormt een geïntegreerd onderdeel van de kust en de Boulevard.
De zeewerende waterkering bij Katwijk voldoet niet aan de gestelde veiligheidsnormen. Daarom is besloten een 'dijk in duin' aan te leggen om de zwakke plek te versterken. De huidige duinenrij wordt verbreed en in de duinen komt een dijk. Deze oplossing biedt de meeste mogelijkheden voor zowel de veiligheid als de ruimtelijke kwaliteit in Katwijk.In de huidige duinen wordt een dijk van zand aangelegd, bekleed met stenen. Op en voor deze nieuwe dijk komt zand. Door de nieuwe bredere duinenrij kan de dijk relatief laag blijven. De dijk in duin maakt het mogelijk een ondergrondse parkeergarage aan te leggen langs de Boulevard. De parkeergarage komt op straatniveau te liggen en vormt een geïntegreerd onderdeel van de kust en de Boulevard.
Trefwoorden
KATWIJK | waterkering | dijk | leggen | duinen | veiligheid | kwaliteit | zand | stenen | nieuwe | laag | parkeergarage | Boulevard | onderdeel | kust | KW |
Datum
8-11-2014
Inventaris nr.
KW_DSC_2392
Omschrijving
KUSTWERK KATWIJK.
De zeewerende waterkering bij Katwijk voldoet niet aan de gestelde veiligheidsnormen. Daarom is besloten een 'dijk in duin' aan te leggen om de zwakke plek te versterken. De huidige duinenrij wordt verbreed en in de duinen komt een dijk. Deze oplossing biedt de meeste mogelijkheden voor zowel de veiligheid als de ruimtelijke kwaliteit in Katwijk.In de huidige duinen wordt een dijk van zand aangelegd, bekleed met stenen. Op en voor deze nieuwe dijk komt zand. Door de nieuwe bredere duinenrij kan de dijk relatief laag blijven. De dijk in duin maakt het mogelijk een ondergrondse parkeergarage aan te leggen langs de Boulevard. De parkeergarage komt op straatniveau te liggen en vormt een geïntegreerd onderdeel van de kust en de Boulevard.
De zeewerende waterkering bij Katwijk voldoet niet aan de gestelde veiligheidsnormen. Daarom is besloten een 'dijk in duin' aan te leggen om de zwakke plek te versterken. De huidige duinenrij wordt verbreed en in de duinen komt een dijk. Deze oplossing biedt de meeste mogelijkheden voor zowel de veiligheid als de ruimtelijke kwaliteit in Katwijk.In de huidige duinen wordt een dijk van zand aangelegd, bekleed met stenen. Op en voor deze nieuwe dijk komt zand. Door de nieuwe bredere duinenrij kan de dijk relatief laag blijven. De dijk in duin maakt het mogelijk een ondergrondse parkeergarage aan te leggen langs de Boulevard. De parkeergarage komt op straatniveau te liggen en vormt een geïntegreerd onderdeel van de kust en de Boulevard.
Trefwoorden
KATWIJK | waterkering | dijk | leggen | duinen | veiligheid | kwaliteit | zand | stenen | nieuwe | laag | parkeergarage | Boulevard | onderdeel | kust | KW |
Datum
12-5-2014
Inventaris nr.
KW_DSC_1186
Omschrijving
KUSTWERK KATWIJK.
De zeewerende waterkering bij Katwijk voldoet niet aan de gestelde veiligheidsnormen. Daarom is besloten een 'dijk in duin' aan te leggen om de zwakke plek te versterken. De huidige duinenrij wordt verbreed en in de duinen komt een dijk. Deze oplossing biedt de meeste mogelijkheden voor zowel de veiligheid als de ruimtelijke kwaliteit in Katwijk.In de huidige duinen wordt een dijk van zand aangelegd, bekleed met stenen. Op en voor deze nieuwe dijk komt zand. Door de nieuwe bredere duinenrij kan de dijk relatief laag blijven. De dijk in duin maakt het mogelijk een ondergrondse parkeergarage aan te leggen langs de Boulevard. De parkeergarage komt op straatniveau te liggen en vormt een geïntegreerd onderdeel van de kust en de Boulevard.
De zeewerende waterkering bij Katwijk voldoet niet aan de gestelde veiligheidsnormen. Daarom is besloten een 'dijk in duin' aan te leggen om de zwakke plek te versterken. De huidige duinenrij wordt verbreed en in de duinen komt een dijk. Deze oplossing biedt de meeste mogelijkheden voor zowel de veiligheid als de ruimtelijke kwaliteit in Katwijk.In de huidige duinen wordt een dijk van zand aangelegd, bekleed met stenen. Op en voor deze nieuwe dijk komt zand. Door de nieuwe bredere duinenrij kan de dijk relatief laag blijven. De dijk in duin maakt het mogelijk een ondergrondse parkeergarage aan te leggen langs de Boulevard. De parkeergarage komt op straatniveau te liggen en vormt een geïntegreerd onderdeel van de kust en de Boulevard.
Trefwoorden
KATWIJK | waterkering | dijk | leggen | duinen | veiligheid | kwaliteit | zand | stenen | nieuwe | laag | parkeergarage | Boulevard | onderdeel | kust | KW |
Datum
1-5-2014
Inventaris nr.
KW_DSC_8997
Omschrijving
KUSTWERK KATWIJK.
De zeewerende waterkering bij Katwijk voldoet niet aan de gestelde veiligheidsnormen. Daarom is besloten een 'dijk in duin' aan te leggen om de zwakke plek te versterken. De huidige duinenrij wordt verbreed en in de duinen komt een dijk. Deze oplossing biedt de meeste mogelijkheden voor zowel de veiligheid als de ruimtelijke kwaliteit in Katwijk.In de huidige duinen wordt een dijk van zand aangelegd, bekleed met stenen. Op en voor deze nieuwe dijk komt zand. Door de nieuwe bredere duinenrij kan de dijk relatief laag blijven. De dijk in duin maakt het mogelijk een ondergrondse parkeergarage aan te leggen langs de Boulevard. De parkeergarage komt op straatniveau te liggen en vormt een geïntegreerd onderdeel van de kust en de Boulevard. U kunt ook een bezoek brengen aan het informatiecentrum in Katwijk. Zie voor meer info: http://www.kustwerkkatwijk.nl.
De zeewerende waterkering bij Katwijk voldoet niet aan de gestelde veiligheidsnormen. Daarom is besloten een 'dijk in duin' aan te leggen om de zwakke plek te versterken. De huidige duinenrij wordt verbreed en in de duinen komt een dijk. Deze oplossing biedt de meeste mogelijkheden voor zowel de veiligheid als de ruimtelijke kwaliteit in Katwijk.In de huidige duinen wordt een dijk van zand aangelegd, bekleed met stenen. Op en voor deze nieuwe dijk komt zand. Door de nieuwe bredere duinenrij kan de dijk relatief laag blijven. De dijk in duin maakt het mogelijk een ondergrondse parkeergarage aan te leggen langs de Boulevard. De parkeergarage komt op straatniveau te liggen en vormt een geïntegreerd onderdeel van de kust en de Boulevard. U kunt ook een bezoek brengen aan het informatiecentrum in Katwijk. Zie voor meer info: http://www.kustwerkkatwijk.nl.
Trefwoorden
KATWIJK | waterkering | dijk | leggen | duinen | veiligheid | kwaliteit | zand | stenen | nieuwe | laag | parkeergarage | Boulevard | onderdeel | kust | informatiecentrum | meer | info | KW |
Datum
26-12-2014
Inventaris nr.
RWS-0007-Schelderadartoren 58 meter
Omschrijving
De bouw van de Schelderadartoren vordert snel. De toren is nu 58 meter. Deze uiteindelijk 115 meter hoge toren zorgt er voor dat het scheepvaartverkeer van en naar de Nederlandse en Vlaamse haven veiliger en vlotter kan verlopen.
Trefwoorden
bouw | toren | meter | uiteindelijk | scheepvaartverkeer | Nederlandse | haven |
Datum
17-12-2014
Inventaris nr.
RWS-0006-Schelderadartoren 58 meter
Omschrijving
De bouw van de Schelderadartoren vordert snel. De toren is nu 58 meter. Deze uiteindelijk 115 meter hoge toren zorgt er voor dat het scheepvaartverkeer van en naar de Nederlandse en Vlaamse haven veiliger en vlotter kan verlopen.
Trefwoorden
bouw | toren | meter | uiteindelijk | scheepvaartverkeer | Nederlandse | haven |
Datum
17-12-2014