Longread 3 ruimte voor de rivier.
Delen van Wieldrechtse Zeedijk en Zeedijk aan de West- en Oostkant van het Eiland van Dordrecht voldoen niet aan de veiligheidsnormen. Daarom worden deze dijken versterkt In 2014 is gestart. De versterking wordt in 2016 afgerond.
Dijkversterking Eiland van Dordrecht. Een project in het kader van het Tweede Hoogwaterbeschermingsprogramma (HWBP-2) uitgevoerd door WS Hollandse Delta.
Delen van Wieldrechtse Zeedijk en Zeedijk aan de West- en Oostkant van het Eiland van Dordrecht voldoen niet aan de veiligheidsnormen. Daarom worden deze dijken versterkt In 2014 is gestart. De versterking wordt in 2016 afgerond.
Dijkversterking Eiland van Dordrecht. Een project in het kader van het Tweede Hoogwaterbeschermingsprogramma (HWBP-2) uitgevoerd door WS Hollandse Delta.
De dijkversterking Bergambacht-Ammerstol- Schoonhoven (BAS) heeft betrekking op een dijktraject van 5, 7 kilometer primaire waterkering (dijk) langs de Lek tussen de boven genoemde plaatsen.
Dijkversterking Bergambacht-Ammerstol- Schoonhoven (BAS).
Een project in het kader van het Tweede Hoogwaterbeschermingsprogramma (HWBP-2) uitgevoerd door HH Schieland en de Krimpenerwaard.
De dijkversterking Bergambacht-Ammerstol- Schoonhoven (BAS) heeft betrekking op een dijktraject van 5, 7 kilometer primaire waterkering (dijk) langs de Lek tussen de boven genoemde plaatsen.
Dijkversterking Bergambacht-Ammerstol- Schoonhoven (BAS).
Een project in het kader van het Tweede Hoogwaterbeschermingsprogramma (HWBP-2) uitgevoerd door HH Schieland en de Krimpenerwaard.
De dijkversterking Bergambacht-Ammerstol- Schoonhoven (BAS) heeft betrekking op een dijktraject van 5, 7 kilometer primaire waterkering (dijk) langs de Lek tussen de boven genoemde plaatsen.
Dijkversterking Bergambacht-Ammerstol- Schoonhoven (BAS).
Een project in het kader van het Tweede Hoogwaterbeschermingsprogramma (HWBP-2) uitgevoerd door HH Schieland en de Krimpenerwaard.
Keteltunnel, A4, Portaal met richtingsborden, Publieksdag A4, 12 december 2015.
Sinds de jaren 50 wordt al gesproken over het met 7 kilometer doortrekken van de A4 naar Schiedam. Op 3 september 2009 maakte minister Eurlings bekend dat het kabinet had besloten de A4 tussen Delft en Schiedam definitief aan te leggen. Onder andere de gemeente Schiedam heeft de aanleg weten te vertragen. Tegenstanders van de 'verlengde A4' zijn bang voor slechte luchtkwaliteit en men vreest voor geluidsoverlast in Midden-Delfland, een gebied dat rust en stilte hoog in het vaandel heeft staan.